can not believe...

Jag är fortfarande i chock. För två dagar sen drog en snöstorm över Vässan och skapade kaos överallt. Men inte stoppade den vår springtur på onsdagsmorgonen.. kl. 06:20 begav vi oss ut i 5an, som förövrigt var OPLOGAD och snorhal. Lyckan som spred sig i kroppen när vi var tillbaka på parkeringen är obeskrivlig. Ett riktigt mördarpass som resulterade i minst 30min dusch efteråt för att försöka återuppliva tårna som var nära på att ramla av fötterna..

På kvällen sågs vi igen för att träna styrka och pröva massa lyft. Vissa gånger klarade vi övningarna medan andra gånger resulterade i en stor hög på golvet ;) 

Nu måste jag göra mig iordning för work. Hejdå!
Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0