Naturens plockepinn

Imorse sprang vi som sagt på Björnön.. Stormen Dagmar hade lagt kvistar och grenar längs hela spåret! Inte nog med de så fortsatte han att dra på full vindkraft under hela springturen, från ALLA håll och kanter! puhh...
Ingen verkade känna av detta, dom sprang som om dom hade eld i baken... MEN inte jag! Vissa dagar är man väl segare än andra antar jag.


Jaja, nu är man hemma igen.. har precis gjort ett nytt försök att koka gröt som jag tänkte äta till frulle, första gången lyckades gröten koka över efter ett dåligt övervakande från min sida. Fattar inte hur jag lyckas med allt! ;-)

Men nu är ju frågan; gå och lägga sig igen(De underbaraste som finns efter en springning!!), eller faktiskt ta tag i dagen. Återstår att se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0