Veteranen har talat....

Hallå Allesammans!

Sanna här.. gör ett litet gästspel här i bloggen då Liza är sjukt trött på att det endast är hon som håller denna bloggen vid liv å tvingade mig till detta inlägg!

Så.. senaste nytt..

Jag har lagt voltigeskorna på hyllan, Frida lika så.. Hon är just nu i Thailand och steker medans jag knegar på som vanligt här hemma i härliga Sverige.. De andra tjejerna tränar på flitigt, Liza är fortfarande lika svag för diverse bakverk och sitter just nu i min soffa och mumsar lite franska chokladtårta:)

Imorgon bitti vankas ännu en löprunda på Björnön kl 06:00! Alla ska med:) utom jag då såklart eftersom jag numera har frånsagt mig alla dessa plikter;-) Istället ska jag till sjukgymnasten och förhoppningsvis få en spruta i knät snart så jag slipper känna mig som en förtidspensionerad 24 åring!

På tal om Lucia, det är det visst idag ja! Glad Lucia allihopa, eller vad säger man? God Lucia? :) Imorgon ska Anna N och Rebecca bjuda alla på middag, ska bli otroligt trevligt! David å Gero ska bära frack!

Nu ska jag gå och göra 1 armhävning!


Simma lugnt

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0