The weekend is here

SM SM SM SM! :D
...'för vi har SM runt hööörneet...'
Imorgon förmiddag packar vi in oss i bilarna för att färdas ca 45 min bort, exakt stad Uppsala och Akademistallet.
Sedan väntar träningar, tävlingar och en jäkla massa kuliga saker! Caaant wait.. fjäääärilar i hela magen!

Från måndag till torsdag har vi haft underbart besök från Laholms Voltige.
Tre individuella (Amanda, Lina och Jonna) har tränat, peppat och umgåtts med oss Hamrisar. Jätte roligt och mysigt har det varit! Bilder har det dessvärre blivit dåligt av från vår sida, men Laholmarna var flitiga minsann.. kommer kanske upp här senare. Men är ni för ivriga så gå in på www.laholmsvoltige.blogg.se eller www.justlovemyway.blogg.se .

Håll fingrar och tår för att allt går bra, för nuu kör vi såå de ryyyker! KOM IGEN HAMREE!

Everywhere we go-o (Everywhere we go-o)
Pe-ople want to know-o (Pe-ople want to know-o)
Who we a-are (Who we a-are)
And where we come from (And where we come from)
So we tell them (So we tell them)
We're from Hamre (We're from Hamre)
Mighty, mighty Hamre (Mighty, mighty Hamre)
And if they can't hear us (And if they can't hear us)
We sing a little louder (We sing a little louder)

And if they can't hear us
They must be DEAF!!!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2012-03-18 @ 20:30:45
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0