Notes

Come on, small but fast steps up the hill. COME ON!

Håller på att uppdatera träningsdagboken med morgonens träning och känslor. Faktum är att min bok är mest känslor, en dag kan träningen gå fantastiskt bra och andra dagen vill jag gräva mig själv en grav.. 
Boken från förra terminen är minst sagt underhållande (så här nu i efterhand!)! Den tar jag fram när jag vill återkalla minnen och känslor, allt från dom spontana till dom planerade, från de bästa till de sämsta. Ja you name it!



Fick bokstavligt talat dra mig själv ur sängen imorse, men väl ute i spåret var det faktiskt väldigt skönt och avslappnande!
Ikväll är de gymnastikträning med Johan, LÄNGTAR!

Kram
Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0