'Inga plan lyfter i tid, såvida du inte är försenad och behöver all extra tid för att hinna med.'



Jag vet att jag inte borde skratta åt de här... men de är så JÄKLA roligt!! HAHA!

Nu går de snabbt i svängarna.
Igår kväll bokades flygbiljetter för mig och Malin ner till Malmö för den årliga voltige Kick-offen... lyckades kapa 2 av de 6 lediga stolarna på planet plus 1 av de 2 dubbelrum som fanns kvar på hotellet. phuuuu!
Och om ca 4h blir jag upphämtad av mamma som blev den lycklige att skjutsa oss till Arlanda. ;)

De brukar vara väldigt roligt på kick-offarna. Förra året bjöd ju självaste Gero Meyer på en voltigelektion på ett av konferensrummets bord. De tog inte lång stund innan bordet gick i tusen bitar och Gero damp rakt ner i golvet!! Haha! Någon som minns de? ;)

well well.
Denna helg är det hopptävlingar på Hamre så helgens träningar kommer att hållas i lilla ridhuset. Varma kläder på! Har vi tur så kan vi smita in i stora ridhuset på söndag kväll efter tävlingarnas slut, då hinner kanske jag och Malin också träna på Vasse-lasse :)

Tills dess kommer de nog vara lite dött på denna blogg, dom andra har ju "ingen aning" om hur man uppdaterar här. Nu för tiden finns allt att hitta på internet, så den som känner för att uppdatera kan lätt hitta tips och trix på google...
men som sagt, förvänta er ingenting för än har de ju inte hänt något från deras(Nisse, Nanna, Malin, David, Cornelia, Rebecca, Emma, Annelie) sida. Skriva vill de inte, men läsa vill de minsann(och klaga på att jag är sååååå seg på att uppdatera...)!!!
De är ju såååå svårt... latmaskar! ;)
/L

Kommentarer
Postat av: Lizas mamma

Jippi! jag gör vågen av glädje att få skjutsa er till Arlanda ;)

2012-02-17 @ 15:26:50
Postat av: Latmasken Annelie:)

Det är för att du gör det så bra, Liza! Jag hänger inte med i dessa ungdomliga nymodigheter. Google? Vad är det? <3

2012-02-17 @ 23:21:01
Postat av: Nanna

2012-02-19 @ 06:17:08
URL: http://aannanoleen.blogg.se/
Postat av: Nanna

2012-02-19 @ 06:17:46
URL: http://aannanoleen.blogg.se/
Postat av: Nanna

Inloggningsuppgifter är en fördel om alla har :)

2012-02-19 @ 06:18:31
URL: http://aannanoleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0