Bättre sent än aldrig..

För några dagar sedan när jag gick igenom förra årets blogginlägg så fastnade jag på två inlägg jag skrivit. De första löd: 

"Hemma från en veckas galenskap i tyskland. Längtar redan till nästa läger som troligtvis kommer att ske i april någon gång! Bilder kommer :)"

De andra: 

"Hamre Lag Grå knep 2a platsen i årets SM (seniorklassen) i Uppsala 2011!!!
Hamre Lag Blå knep även dom 2a platsen på SM (juniorklassen) i Uppsala 2011!!
Mer bilder och info kommer så fort detta har lagt sig.. Fifasen vad alla är glada!!
Världens underbaraste gääääääng! 
I dagens VLT finns det även en del att läsa -->
http://vlt.se/sport/hastsport/1.1287971-tva-sm-silver-till-hamre
"

Dessa två inlägg har en sak gemensamt, de dök aldrig upp nå fler bilder... MEN de tänkte jag försöka fixa nu! :-)
Detta kommer nog bli ett väldans långt inlägg men jag ska försöka göra de så intressant jag bara kan.. somna inte!!

Träningsläger i Hamburg

På flyget till Lübeck.. kan inte fatta hur en människa kan somna SÅ fort!! 
Diggar btw killen i bakgrunden :-)

"I pick you up at the airport!" var de sista vi hörde från Gero innan vi stängde av telefonerna på flygplanet. Väl framme i Tyskland slog vi på telefonerna igen och fick kort därefter ett sms som löd "stuck in trafficjam, take the train!" Paniken började sprida sig, vart är tågstationen, och VART ska vi??
Jaja.. efter mycket om och men så kom vi äntligen fram.  




Scadi, Ariane, Liza, Annika, Kajsa, Sanna, Angelica


Geros födelsedag

Morgonövning. Försöka rulla ett varv runt bänken utan att den välter.. svårt!

Nyår!

Nils och Mig Mama



Angelica tryckte sig så nära värmelampan att en bit av håret brann av. 

Träningsläger med Hamburg juniorlaget, individuella mm. 





Middag hos.. 

Ann Kristin och Nils - Vielen Dank für das Abendessen!


De var en liten sammanfattning från Hamburgs träningsläger. Väldigt roligt var de!! Repris i år? De får vi se :-)


SM i Uppsala 2011

Linn öppnade sin sallad upp-och-ned -_-



På fredagen tränade vi massor på bocken





Nils och Ann Kristin var på besök! :-)









Alldeles innan grunden.. mycket småjusteringar. 







Snyggingen Baron :-)

<3



Gero peppade oss innan küren :-)










Fruktstund i hjulet! Mysigt!

Vilostund före küren på söndagen. He-e-e-e-elt underbart!


Vasse<3










<33333
Blir helt tårögd och lycklig av att titta på bilderna.. finns tusentals fler bilder men lägger jag in fler kommer jag snart börja grina! Alla känslor jag kände under
SM-helgen bara bubblar upp! åååh <3

De var allt för denna gång! Hoppas ni fortfarande är vakna :-) 
Godnatt allesammans! / Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0