Syjunta

Efter jobbet begav jag mig hem till mamma för att 'visa' henne stretchtygen som jag köpte nyligen. 
De slutade med att hon satt och sydde vid symaskinen och jag agerade provdocka, inte mig emot ;)



Tackar och bockar för mina nya tights!!

Hittills har mamma sytt 3 paddöverdrag, sytt in 2 andra paddöverdrag, tights till passande tävlingsdräkt, och nu dessa :) :) Vilket projekt kommer härnäst? Hmm...
Så himla bra med föräldrar som ställer upp och hjälper till, inte bara med tightsen i tanken nu utan med allt som kommer omkring här i voltigevärlden! Vad hade vi gjort utan er??!

Kommentarer
Postat av: Annsi

Jag vill haa!!

2012-01-19 @ 23:34:03
Postat av: Liza

Med en smärre risk att kanske bli utkörd efter detta så kanske hon ställer upp att sy ett par till dig med? Bara att fråga nästa gång du ser henne, chansen att hon säger nej är nog mindre om du frågar själv ;-)

2012-01-20 @ 15:01:20
URL: http://hamrerkvoltige.blogg.se/
Postat av: Malin f

Jag ska ragga lite på Carina så hon syr till mig och David också ;)

2012-01-31 @ 12:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0