Blod, svett och några tårar

De har varit en mycket händelserik (på ett mindre bra sätt) helg.
Fredagen har ni ju hört en del om, även om de inte var allt som dagen hade att bjuda på... gjorde en redig vurpa på stallplanen i Almunge, mindre skönt med tanke på den vidriga träningsvärk jag hade i ben och rumpa från onsdagens träning. 

Igår kväll hade vi träning igen och även där stod de kür på schemat! Båda Annorna ekade med sin frånvaro så jag och Malin flängde omkring på hästen för att kunna prova så många övningar som möjligt.
Vi hann knappt börja küren innan något hände... Malin lutade sig tillbaka i mina armar, som i sin tur vek sig pga all fart hon tog med sig, vilket i sin tur resulterade i att hela Malin landade i mitt ansikte.. 

Näsblod (typ niagarafall) och några stl större näsa senare så fortsatte vi med küren till dess slut (eller ah, så mycket vi kunde göra med personerna som var där). Som lite grädde på moset kunde jag på kvällskvisten inte somna för att näsan dunkade starkare än hjärtat! :( 

Ännu är jag blå, svullen och väldigt öm. Undra om de blir någon blåtira.....
Är detta karma? om ja, vad har jag isf gjort för fel?? 



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0