Hemkommen från morgonens springtur

Vårtecken:
-Inga isdobbar behövdes
-Knappt nå is/snö i spåren
-LJUST KL 6!! 

Helt underbart väder, soligt och några minusgrader!
Glad glad glad ! :D :D

De enda jag kan klaga på denna morgon är mig själv. De blir en himla massa stress när man råkar ställa väckarklockan 05.45..
15 min före samlingstid. Suck! Som tur var hade Malin vägarna förbi mig så att jag hann slänga i mig en banan iaf. 

Denna dag är utan tvekan veckans längsta dag, tidig morgon och sen kväll.
Ikväll har juniorlaget bock- och styrketräning, och efter har seniorerna gymnastik med Johan the maaaaaan! 

Vi kanske klämmer in lite kürträning på bocken om vi hinner, då kanske vi kan utnyttja den inspirationsträning vi hade med Erik från gycklargruppen Trix i måndags.
Vi tränade mycket på att reagera i NUET, och inte tänka ut något i förhand. Att slängas in i en situation och direkt agera och göra de bästa utav den. Mycket användbart i voltige där de ibland kan ske saker man minst anar ;) 


/L

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänkte på er i morse när jag cyklade till jobbet med solen i ögonen. Längtar efter morgon springning med gänget!!

Nästa onsdag behöver jag förhoppningsvis inte va på jobbet förrän kl9, isf joinar jag er på Björn ön då:)

Hoppas hoppas

2012-03-07 @ 17:20:20
Postat av: Micaela

Det är helt fantastiskt att det är ljust ute när man vaknar. Och idag var det ljust när vi sprang i början av träningen, halv 6. Galet! :)

2012-03-07 @ 23:06:59
URL: http://voltigeskoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0