Still alive

Hej kära läsare!
De har hänt en del sen sist, dessvärre har bloggen fått lida. Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge, eller hur!? :) 

Sen jag hängde här sist har vi tränat, tränat, tränat, haft årsmöte, tränat.. och så här fortsätter de!
Ni får en liten bildbomb från den gångna tiden :)

Malin tränar på saxvridningar a la 'hanging in the roof'

Och vad är ett årsmöte utan fika?!!
Efter dagens träning fick vi se att Cato fått en inneboende i sin box!
En liten söt mus som utan tvekan kom fram och hälsade på oss jättar :) 

Förövrigt så stog kür på dagens schema, lika intressant idag må jag säga! Skänker en extra tanke till Anna som olyckligt nog drattade på ändan.. Hon hälsar att hon lever, men att hon är väldigt mör efter fallet, och att hon nog håller sig stillaliggande över helgen.. söten nöten! :(

& förresten!
Idag körde vi tvåkür på Cato for first time. Bortsett från de "lilla" skutt han gjorde i början så skötte han sig faktiskt bra! 

Efter träningen åkte jag och Annelie till Almunge där Elin och Sandra tränade på Harry.
Jag och Anton satt och spelade spel på mobilen medan dom andra tränade flitigt :) duktiga!

/Liza

Kommentarer
Postat av: Siri

Vilka fina cupcakes! :)

2012-03-04 @ 22:59:02
URL: http://stockholmvoltige.blogg.se/
Postat av: Johanna

vilka galna saxvridningar! ;) nice med kreativitet i övningarna! :)

2012-03-05 @ 15:36:48
URL: http://stockholmvoltige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0