Vad? När? Hur?

I söndags tränade juniorlaget grund och en del kür på Baron. Trots de nya lite krångligare grundövningarna så tycker jag allt att dom kämpar på bra :) Den stora frågan är väl om allt sitter i ryggmärgen när de väl gäller? hmm....

Mellan 13 och 17 sågs seniorlaget för att prata musik och dräkter för kommande säsong. Dräkterna är nu bestämda,  och musiken är väl någorlunda på väg den med. Jag tycker att jag är ganska teknisk av mig, men de där med att klippa, klistra, och få allt att klaffa är inte riktigt min grej..
Som tur är detta just nu Nannas stora projekt ;) Vi andra kommer med åsikter och hon försöker få de att funka.
Vilken hönsgård!!


Efteråt var de dags för träning. Vi voltigörer var ganska trötta i huvudet efter all brainstorming, och Vasco hade lite träningsvärk från fredagens kürträning så vi tog ner tempot en aning och körde igenom grunden på Vasco och sedan küren i skritt på Cato.

Efteråt slog de mig att de var första gången vi körde igenom en seriös kür på Cato i, och han skötte sig galant! Hans balans var väl lite sisodär, men den infinner sig nog med tiden :)



Vasco är väldigt lustig på de sättet att han gärna springer ikapp och busar med oss på uppvärmningarna.
Står man stilla och 'laddar' och sedan spurtar upp bredvid honom så blir han så så busig, så där busikg som bara han kan va!
Denna gång lyckades jag såklart missa de mesta från bockserien.. jaja. :)

Imorgon har vi dom två sista träningarna innan vi beger oss neråt i landet över helgen! 
Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0